Kurt Sözlük
Kurt Sözlük

esad rejiminin askerlerinin balkonda vurulması(3)

https://www.fetihmedya.com/rejim-milislerinin-balkon-sefasi-uzun-surmedi-videolu-822122.html

  0
  0
1
abuzittin fakabasan adlı yazarın altına yazmak için tıkla.

ulan ibne neden link olarak atmıyorsun da bizi uğraştırıyorsun be hayvan çocuk

  0
  0
2
hardal adlı yazarın altına yazmak için tıkla.

valla bana hiç de 20 kişiyi öldürecek bir şey gibi gelmedi. sikindirik bir şey bi toz kaldırdı o kadar alev topu yok bir şey yok

  0
  0
3
mozzart adlı yazarın altına yazmak için tıkla.

Yorum yazmak için üye değilsen buraya tıkla, üye isen nereden giriş yapman gerektiğini biliyorsundur zaten.