Kurt Sözlük
Kurt Sözlük
kulpsuzkapak

kulpsuzkapak (çevrimdışı)[Devre :17/3]

""

En son geldiği tarih   2020-02-13 15:29:08
Buraya ilk geldiği gün   2017-07-20 18:00:42

Sicil Kaydı

iyi o zaman izlemiyorum kardo

  
  

vay anasını askerde misin lan harbi

  
  

olum harbi sinema olarak iyi bir film mi ona göre izleyeceğim bak

  
  

olum uçak herattan kabile gidiyormuş kendi insanlarını öldürmüşler bence eğer onlar düşürdülerse

  
  

filtre kahveydi ya arkadaş dedi al bunu iç uykun açılacak bak içtim gittim uyudum sabaha kadar mışıl mışıl

  
  

seni duyar işi gene de olmuştur biraz ya haksızlık etme kendine

  
  

ulan ben de mi başlasam şu sabah kahve içme işine uykuyu açar diyorsun ha. hayır kahve içip uyuyakalmışlığım çok da pek ümitli değilim işe yarayacağından

  
  

devrim arabaları diye açılmış olmasın kanki. aslında arattım açılmamış ama salağa yatmak istedi canım

  
  

sitemize reklam veren on nümero bir kolejdir aferin lan zengin piçleri sözlükten anlıyorsunuz

  
  

kendin yapmışsındır kanki hemen en kötü senaryoyu düşünme

  
  

internette bile böyle bir şey yok aq tebrik ederim kanki dünyada olmayan bir şey buldun ve bu şu sıralar dünyanın en zor şeyi

  
  

ben de kolaya kaçtıklarını düşünüyorum bir yatırımın yan yatırımları da oluyor gelişmemiş yerlerde mesela anadoluda bir yere fabrika yapsan yolunu tren yolu gerekiyorsa onu yan sanayisini toplu konutlarını falan da yapman lazım bi ton şey. istanbulda her bi bok zaten var ondan en az şeyle uğraşmak için istanbula yapıyorlar bence

  
  

katılıyorum zaten kalabalık olan şu şehire yatırım yapılmasın artık. başka şehirlere yapılsın ne yapılacaksa nüfus anadoluya kaysın.

  
  

yok aga sistemi kendiler misliyle kazanacak şekilde kurmuşlar sadece kazançları azalıyor zenginlerin batıyoruz diyorlar hiç öyle kıt kanaat geçinen zengin gördün mü kendi saltanatları hiç azalmıyor. ben ona ayar alıyorum. işçi çıkartır ama tatilinden lüks harcamasından hiç kısmaz yani biz de öyle patronları çok gördük

  
  

bilader senin dediğin bambaşka bir konu. bu adamlar az para kazanıldığından ekonomi kötü olduğundan bunu yapmıyorlar patronlar aç gözlü olduklarından asgari ücret bu halde. asgari ücret zammı zamanı patronlar 100 lira daha fazla zam yapılırsa ölürüz biteriz diyorlar dükkanı kapatırız batarız edebiyatı yapıyorlar. basit bir misal vereyim. bi patron diyelim 10 kişi çalıştırıyor. etrafınızdaki dükkanlardan işletmelerden pay biçin 4-5 kişi çalıştıran bir patronun bile her ay rahat 5 haneli rakamlarda kazandığı kesindir. yani bir adamın 5 elemanı olacak böyle bir işletmesi olacak ve 10 binden az kazanacak mümkün değil. şimdi bu adam 10 çalışanına 100er lira fazla maaş verse cebinden her ay bin lira fazla çıkacak. yani aylık 15 bin lira değil de 14 bin lira kar edecek. batmayla bitmeyle hiç bir alakası yok. dediğim gibi olay patronların aç gözlülüğü ve devletin işçiye sahip çıkmaması.

  
  

tüm yazarlar ufak tefek sözlüklere dağılmış onun yerine bir büyük sözlükte birleşilse daha iyi olur ufakların hiçbiri tutmuyor

  
  

garibanın ırzına geçiyorlar ülke o halde onların çalışmadığı yerlerde de ücretler düşük baba asgari ücretle nasıl evleneceğiz hiç bilmiyorum

  
  

hem bu duruma söylenecek çok söz var yarısı küfür içerir tabi. hem de hiçbir şey yok gibi. hani bazı durumlarda vaziyet o kadar kötüdür ki ne söylesem boş dersiniz ya bir yandan da öyle bir durum. 2000 lira. bir ay boyunca çalışıyorsun ve patron sana çıkartıp 2000 lira veriyor sonra sen gidip kira olarak bunun 930 lirasını ev sahibine veriyorsun. sana kalan 1170 lira ile 30 gün boyunca hayatta kalmaya çalışıyorsun. bir aksilik çıkmaması ve sürpriz bir harcamanın dengeleri sarsmaması için dua ediyorsun. sonra etrafına bakıyorsun birileri tanıdığı var diye hak etmediği yerlerde. bakıyorsun adam senden daha az iş yapıyor ama senden daha fazla maaş alıyor. sabrediyorsun ama bu sabır taşı bir gün çatlayacak bu dünyayı garipler yakacak. sen söyle be müslüm baba